Pozycjonowanie może zasadniczo zmienić obraz Twojej witryny w Internecie: małe sklepy mogą przejąć pozycję lidera na lokalnym rynku, a duże marki mogą z powodzeniem prosperować w wysoce konkurencyjnym środowisku.
Różnorodność – klucz do sukcesu.
W naszym zespole są programiści, projektanci, guru literatury, graficy. Wspólna praca tak wielu utalentowanych osób pozwala nam osiągać bardzo wysokie wyniki.
Poradnictwo
Pomożemy Ci określić główne cele optymalizacji wyszukiwarek i opracować strategię. Istnieją dwie możliwości współpracy. Pierwsza: doradzamy i wspieramy Twoich specjalistów. Druga: jesteśmy w pełni odpowiedzialni za cały proces. W dowolnym przypadku damy z siebie wszystko.
Analiza słów kluczowych i badania rynku
Szczegółowa analiza słów kluczowych i dogłębne badania rynku pomagają opracować strategię SEO i realistycznie ocenić możliwości. My nie składamy pustych obietnic.
Audyt techniczny
Sprawdzimy Twoją witrynę i dowiemy się, czy wyszukiwarki mogą skutecznie penetrować, skanować i indeksować strony Twojej witryny.
Analiza struktury
Analizujemy strukturę strony, jej wewnętrzną architekturę oraz inne kluczowe elementy, które są ważne dla algorytmów wyszukiwarek. Następnie przedstawiamy zalecenia dotyczące poprawy trafności i zgodności słów kluczowych. Udzielamy konsultacji we wszystkich kwestiach związanych z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek (przenoszenie strony, układ itp.).
Promocja
Nawet najbardziej wyjątkowe treści mogą zgubić się w Internecie. Nasi specjaliści SEO dobierają treści i dostarczają je tym, którzy mają wpływ na opinię publiczną. W ten sposób w sieci zaczynają mówić o Tobie i udostępniać informacje o Twojej marce.
Infografiki i treści interaktywne
Nasi twórcy, projektanci i programiści współpracują ze specjalistami ds. SEO i specjalistami od treści, aby opracowywać, studiować, projektować i tworzyć zachowujące się w pamięci infografiki oraz interaktywne treści, które użytkownicy mogą następnie udostępniać w Internecie.
Sprawozdanie i analiza
Nasza praca – to praca z danymi. Co miesiąc dostarczamy sprawozdania dotyczące, analiz, konwersji i zysków (lub kosztów). Dzięki temu będziesz mógł ocenić skuteczność kampanii pod kątem zainwestowanych w nią środków, a także pod kątempostawionych celów.